Pet Fair Asia 2022

Yilong hà purtatu l'ultimi equipaghji di imballaggio automaticu à u 24th Asian Pet Show.Benvenuti à visità u nostru stand à Pet Fair Asia 2022. Yilong vi aiuterà à ottene u valore di a marca!

E macchine di imballaggio di Yilong per l'industria di l'alimentu per animali include: macchina per imballaggio per sacchetti di snack per animali domestici, macchina per imballaggio di alimenti liofilizzati misti per alimenti per cani, macchina per imballaggio per alimenti per gatti, macchina per imballaggio per gatti, macchina per imballaggio per gatti, macchina per imballaggio probiotici, è altre cumpagnie di alimenti per animali domestici anu da equipaghjà. .È pigliate a guida in a ricerca è u sviluppu di e macchine imballaggio big bag 5-15kg, è applicazioni mature in u mercatu.À u listessu tempu, furnisce ancu l'imprese soluzioni di imballaggio automatizatu in linea intera.

Dapoi u 1997, ci focalizemu nantu à e macchine di imballaggio rotanti di riempimentu è di sigillatura è formulate u standard naziunale è standard industriale in Cina.Qingdao Yilong insiste à guidà u sviluppu di alta qualità di l'industria cù l'innuvazione è s'impegna à furnisce l'utilizatori solu suluzione integrata di imballaggio.Megliu furnisce à i clienti servizii è assistenza ligati à l'imballazione automatica, aiutanu i clienti à migliurà l'efficienza di a produzzione, risparmià i costi di travagliu è di gestione, è riduce megliu i costi è aumentà l'efficienza.Pudemu offre servizii OEM è ODM.È furnimu u serviziu dopu a vendita in America, Europa, Asia, etc.

Dove: Shenzhen World Exhibition and Convention Center, Hall 5, 5D51

Quandu: 2022.8.31-9.2

 

 

PET FAIR ASIA 2022

Tempu di Postu: Aug-25-2022